SOL Baltics ja Telia: koos tervikteenusega uuele tasemele

SOL Baltics on viimasel viiel aastal teinud märgilise ülemineku Telia tervikteenusele. See on toonud kaasa revolutsiooni ettevõtte IT-vajaduste haldamises, keskendudes mitte ainult probleemide lahendamisele, vaid nende ennetamisele. Varem väikefirmadelt tellitud IT-teenused on asendunud tõhusa Telia partnerlusega.

Enne koostööd Telia Eestiga kasutas SOL väikefirmasid, et saada personaalset nõustamist, kuid see osutus jätkusuutmatuks. Probleemide kasvades ja teenusepakkuja vahetuste sagenedes pöörati tähelepanu uuele lähenemisele.

Telia tuli välja uute ideedega, mis vastasid SOL Balticsi erivajadustele. Nad näitasid, et suudavad mitte ainult probleeme lahendada, vaid ennetada neid, nii nagu SOL Balticski oma valdkonnas teeb. Koostöö Teliaga hõlmab nüüd kõiki Balti riike.

Uus lähenemine tõi kaasa mitmeid eeliseid. SOL Baltics vabanes oma serveriruumist, säästes raha suurendamise ja uuendamise kuludest. Telia tervikteenus hõlmab nüüd ka riistvara, tagades tugeva kaitse küberrünnakute vastu.

Partnerlus Teliaga on muutnud kõike sujuvamaks: uued töövahendid on kiiresti kättesaadavad, ligipääsud on lihtsustatud ning uute töötajate arvutite seadistamine on automaatne. Töötajate algne kahtlus Telia tugiteenuse osas on muutunud usalduseks ja paremaks arvutikasutamise oskuseks.

Kõik need tulemused annavad aimu, kuidas SOL Baltics ja Telia on ühendanud oma jõud, et viia ettevõte uuele tasandile. Loe lähemalt pikemast artiklist, kuidas SOL on Telia tervikteenusega võitnud ja kuidas nende koostöö on viinud suurema edu saavutamiseni. Vaata lisa SIIT.

Loe järgmiseks