Juhtimine
SOL-i juhtimisfilosoofia rõhutab vastutust, usaldust, loovust, vabadust, eesmärke ning rõõmsat ja professionaalset töötamist. Meie jaoks on olulised vastutustundlik ja kestlik äritegevus, kõrged eetilised standardid ning töötajate ohutus ja heaolu. Loome töökeskkonna, kus meeskonnatöö, kaasamine ja areng viivad parimate lahendusteni.

Meie juhtimisstruktuur on õhuke ja otsused kiired
Juhindume SOLis vabaduse ja vastutuse juhtimiskultuurist. Tänu õhukesele juhtimisstruktuurile on meie kliendid ja töötajad tihedalt seotud nii äriüksuse juhtide kui ka juhtkonnaga.
Meie juhtimisstruktuur on õhuke ja otsused kiired
SOL Baltikumi ülest ettevõtet juhib Baltikumi juht ja seitsmeliikmeline juhtkond. Kolme riigi tegevjuhid vastutavad ettevõtte igapäevase tegevuse eest, samas kui müük, turundus, finants, personal, värbamine, koolitus ja kestlikkus on üle kolme maa ühtse juhtimise all. Igapäevane teeninduse juhtimine, arendamine ja klienditeenindus on äriüksuste juhtide kätes.
Juhtpõhimõtted
Meie ülesandeks on pakkuda teenuseid ja arendada oma tegevust viisil, mis kõige paremini aitab meie kliente oma põhitegevusele keskenduda. Teeme seda kliendi- ja keskkonna sõbralikult ning hoolides oma töötajatest.
Selle saavutamiseks on meile olulised kliendi rahulolu, keskkonna hoidmine, töötervishoid ja ohutus.

Kliendi rahulolu
Teenuse kvaliteedi tagame kompetentside juhtimisega.
Väärtustame ja arendame oma töötajaid.
Mõõdame ja analüüsime järjepidevalt kliendirahulolu.

Keskkonna hoidmine
Sorteerime jäätmeid ja propageerime keskkonnahoidlikku mõtteviisi ka oma klientide seas.
Propageerime kemikaalivaba puhastust.
Kemikaalide kasutamisel eelistame Ecolabel´i ja Põhjamaade Luigemärgiga tooteid.

Töö tervishoid ja ohutus
Töötajate töövõime säilitamiseks tagame ohutud ja tervislikud töötingimused ning isikukaitsevahendite olemasolu.
Suurendame töötajate teadlikkust ohutu töö põhimõtetest.
Ohutu töökeskkonna loomiseks kaasame aruteludesse oma mitmekesist töötajaskonda.

Mentorlus kui juhtimisstiil
Juba kümme SOL Baltics´i juhti on läbinud coachiva mentorluse koolituse, kes kasutavad mentorluse praktikaid igapäevases juhtimises.
Kaks SOL-i juhtkonna liiget on ka Fontese Alumni Club liikmed ja igal aastal lisandub meie mentorite ridadesse juhte veelgi. See annab meie juhtidele ühtse juhtimiskvaliteedi ja teadmised, kuidas oma töötajaid ja nende arengut aina paremini toetada.

SOL eetilise äritegevuse põhimõtted
Meie ülesandeks on pakkuda teenuseid ja arendada oma tegevust viisil, mis kõige paremini aitab meie kliente oma põhitegevusele keskenduda. Tehes seda kliendi ja keskkonna sõbralikult ning hoolides oma töötajatest.
Kõikides oma tegevustes järgime õigusaktide, standardite ning huvitatud osapoolte nõudeid. Kohustume järjepidevalt parendama oma integreeritud juhtimissüsteemi.
Meie tunnustused, sertifikaadid ja liikmelisus










Väärkäitumisest teavitamine
Kui tekib kahtlus seaduste, andmete töötlemise või SOL põhimõtete vastases käitumises, tuleb sellest viivitamatult teatada oma juhile või teavitada SOLi lihtsalt ja turvaliselt täites ära järgneva vormi.
SOL tagab, et teatatud rikkumiste uurimisega tegeletakse kooskõlas meie väärtuste, protsesside ja seadustega. Me ei aktsepteeri diskrimineerimist ega kättemaksu nende töötajate suhtes, kes on heauskselt teatanud rikkumise kahtlusest.
SOL numbrites
Käive
miljonit
Investeerime käibest
töötajate koolitamisse
Töötajaid
kogu Baltikumis
Kliente
kokku kolmes riigis
Üle 800 rahuloleva kliendi






