G4S Eesti haldusosakonna juhataja: „SOL teenus on murevaba“

G4S Eesti on juba üle 30 aasta pakkunud oma klientidele turva- ja valveteenuseid. Ettevõte on oma töötajate, klientide ja partnerite suhtes alati olnud väga hooliv, mis on võimaldanud ettevõttel kasvada ja laieneda.

G4S haldusosakonna juhataja Andres Pastarus on töötanud ettevõttes juba 25 aastat.

SOL Baltics hoolitseb G4S Eesti Tallinna 3000 m2 suuruse peakontori korrashoiu eest küll alles 1,5 aastat, aga omavaheline koostöö sujub ladusalt. Väiksemates kontorites oleme koostööd teinud juba pikemat aega ja see on andnud kliendile kindlustunde, et SOLile võib loota.

G4S peakontoris töötab 200 inimest, kuid patrullide ja tehnikutega kokku võib igapäevaselt kontorit külastada ligi 300 töötajat. Ettevõttel on esindused suuremates linnades nagu Tallinn, Tartu, Pärnu, Jõhvi ja väiksemates kohtades nagu Kuressaare, Haapsalu, Narva, Rakvere, Valga, Paide ja Jõgeva.

Tänu SOLi päevasele puhastusteenusele saavad G4S töötajad keskenduda oma igapäeva tööle.

Intervjueerisime G4S haldusosakonna juhatajat Andres Pastarust, kes jagas oma mõtteid ning kogemusi SOLi ja G4Si koostööst. Pastarus on ettevõttes töötanud juba 25 aastat, täites erinevaid rolle alates projektijuhist kuni haldusosakonna juhatajani, ja on nüüd juba mitmeid aastaid vastutav ka organisatsiooni kinnisvara korrashoiu eest. Tema sõnul on SOLi panus G4S igapäevatöös hädavajalik, eriti just puhastusteenuste valdkonnas

SOL pakub puhastusteenuse efektiivistamiseks innovatiivseid lahendusi. Robottolmuimeja kasutuselevõtt vähendab koristamisele kuluvat aega.

SOLi igapäevane tegevus G4S hoones hõlmab nii õhtust kui ka päevast koristamist, mis tagab, et tööruumid on alati puhtad ja korras. Päevane puhastusteenindaja hoiab töökohad pidevalt hooldatud, puhastab kriitilised kohad ja lahendab kiirelt kõik ettetulevad probleemid. “Päevakoristaja teenus ongi nagu mugavusteenus ja tänu sellele saame õhtust koristust teha ülepäeviti,” ütles Pastarus. Tema sõnul on leitud väga tõhus kombinatsioon, mis tagab puhtuse igal ajal.

Nii nagu SOL, on ka G4S võtnud eesmärgiks olla pühendunud jätkusuutlikkuse teenäitaja ja eeskuju. Ettevõte on juba aastaid keskendunud jäätmemajandusele ja tsentraalsetele prügimajandusele, mis on osa nende ESG eesmärkidest. ISO 14001 sertifikaat ja jätkusuutlikkuse hõbemärgis kinnitavad ettevõtte pühendumust keskkonnasõbraliku tegevuse edendamisel.

Koostöö SOLiga on vähendanud vajadust igapäevaste hooldusküsimustega tegelemiseks. Intervjueeritava sõnul on SOLi teenused murevabad ja usaldusväärsed, mis on eriti oluline valdkonnas, kus probleemid võivad kiirelt kuhjuda. “Teie ettevõttes on tugev keskastme juhtide koolitamine, ja tänu nende teadlikule tööle on G4Si ruumides tagatud puhtus ja kord, võimaldades meil keskenduda oma tööle ilma kõrvaliste muredeta,” märkis Pastarus.

SOLi päevane puhastusteenindaja Ljudmilla teeb oma tööd rõõmuga ja teda koheldakse kui oma kollektiivi liiget.

Mees tõi eriti esile ka ühe SOLi töötaja, kes oma tublidusega kõigile silma paistab. “Meil on siin SOL päevakoristaja Ljudmilla, kes teeb tuntavalt ja nähtavalt oma tööd rõõmuga. Ta liigub hoones ringi ja koristab hoolikalt kõiki nurgataguseid. Tema positiivne hoiak ja pühendumus on suurepärane näide sellest, kuidas õige inimene õigel kohal võib muuta kogu töökeskkonna meeldivamaks,” märkis mees. “Ljudmilla on tõeline spetsialist, kes suudab kiirelt ja iseseisvalt lahendada kõik kohvimasinate ja puhkeruumidega seotud probleemid. Selline pühendumus ja hoolivus on hindamatu.“

G4S Eesti ja SOLi koostöö näitab, kuidas kahe ettevõtte ühised jõupingutused ja teenuse läbimõeldud start, millele eelnes kolimiseelne puhastus, võivad viia suurepäraste tulemusteni. G4S haldusosakonna juhi pikaaegsed kogemused ja kiitvad sõnad annavad kinnitust, et SOL pakub kvaliteetset teenust, mis toetab nende eesmärke ja aitab luua meeldiva töökeskkonna kõigile töötajatele. “Olen soovitanud SOLi ka teistele kinnisvara omanikele ja ettevõtetele, tänu sellele, et oleme väga rahul ja asjad toimivad,” lisas Pastarus.

Loe järgmiseks