11 aastat kogemust puhastusteeninduses ja rahulolu oma tööga

Valentina on SOLis töötanud kaks aastat. Enne seda töötas ta teises koristusettevõttes, kuid samal objektil on ta töötanud juba 11 aastat! Tööd alustas ta puhastusteenindajana ning on tänaseks saanud edutuse brigaadijuhi ametikohale.

Valentina töö on väga dünaamiline – iga päev toob kaasa nii meeldivaid kui ka keerulisi olukordi, mida tuleb kiiresti lahendada. Tema vastutusalas on kaks suurt hoonet, kummaski kaheksa korrust.
Tööpäev algab hommikul kell 6 ja kestab kuni kella 15-ni. Päeva alguses kontrollib ta hommikuse vahetuse koristajaid, päeva jooksul koostab töögraafikuid ja korraldab töövoogu.

Naeratades ütleb Valentina: „Minu kui brigaadijuhi ülesannete hulka kuulub uute ja olemasolevate töötajate väljaõpe – kuidas õigesti kasutada töövahendeid ja puhastusaineid. Samuti aitan töökorraldust tõhustada, sest enamik meie töötajaid on üle 60 aasta vanad. Üks suur väljakutse on õpetada neid töötama uue koristuskontseptsiooni järgi, kuid me ei anna alla.“

„Mulle meeldib väga olla abivalmis ja mulle meeldib, et meie objektil töötab palju kliendi töötajaid, kes on sõbralikud ja alati valmis abistama. Samuti hindan oma kolleege – nad on vastutustundlikud, hoolivad ja viisakad,“ räägib Valentina.

Lapsena unistas Valentina kirurgiks saamisest, sest teda huvitas meditsiin, kuid see unistus ei täitunud.

Kui küsida tema hobide kohta, vastab ta rõõmsalt: „Kuna elan eramajas, siis mul on aed, kuhu istutan lilli ja erinevaid taimi. Et mu aed oleks ilus, teen kaunistusi tsemendist. Ja hiljem, kui istun aeda kohvi jooma, on väga tore näha oma käte tööd.“

Töös juhtub ka naljakaid olukordi. „Iga päev juhtub midagi lõbusat! Ükskord segas uus koristaja segi nõudepesumasina tableti ja pissuaari tableti – ja nõud said pestud! Kui ma masina avasin, sain aru, et midagi on valesti – nõud olid küll puhtad, aga lõhn oli kummaline,“ meenutab Valentina naerdes.

Küsimusele, kas ta soovitaks SOLis töötamist, vastab Valentina: „Kindlasti soovitan! Mulle meeldib, kuidas ettevõte töötajatesse suhtub. Meie heakorrajuht on alati abivalmis, mõistev ja ma saan tema peale loota – nii moraalselt kui ka füüsiliselt.“

„Eelnevates firmades juhtkond vaid osutas sõrmega ja jättis töötaja probleemiga üksi. SOLis jääb heakorrajuht objektile, aitab, õpetab, näitab midagi uut ja kuulab töötajaid, et koos leida paremaid lahendusi. See muudab töö palju meeldivamaks,“ kiidab Valentina.

Loe järgmiseks