Teekond SOL-i: tehnohoolduse kliendihaldur Heiko väljakutsetest ja üllatustest
27. november 2023
SOL-is on Heikol nüüdseks veidi alla aasta töökogemust. Tema tee siia algas naabrimees Rene’ga vesteldes, kes juba töötas SOLi tehnohoolduse osakonnas.
Heiko oli üleaedsega mõtteid vahetamas, rääkides, et püüab leida uut töökohta ning saatis juba mõned CV-d ringlusesse. Rene soovitas tal ka SOL-i proovida. Kuigi SOL ei otsinud too hetk uusi töötajaid, teatas järgmisel päeval Rene, et Heikol tuleks töövestlus järgnevaks päevaks kell 14.00.
Heiko võttis kutse vastu ja nii ta SOL-is maanduski. Alguses oli kõik väljakutse, sest Heiko alustas tehniku tööd peaaegu nullist. Tema eesmärk on teha alati tööd suurepäraselt, luues enda jaoks toimiva süsteemi.
Mõne aja möödudes leidis Heiko end ootamatult kliendihalduri rollis. Tundub, et ta andis rohkem kui oodati ja julges avaldada arvamust, kuidas asju paremaks teha.
Heiko jaoks pole olemas “tavalist tööpäeva”, kuna ta on aktiivne haldur ja täidab kõrvalt ka juba selgeks õpitud tehniku ülesandeid. Iga päev toob kaasa uusi väljakutseid ja üllatusi. Tööpäev võib alata 6.00-8.00 vahel, olenevalt vajadusest ja sõidu kaugusest.
SOL-is hindab Heiko enim ühtekuuluvust, töötajate arvamuse tähtsust, arenemisvõimalusi ja vabadust otsustada. Heiko soovitaks kindlasti SOL-i oma sõbrale, kuna see on koht, kus inimesi väärtustatakse ja diskrimineerimisele ei ole kohta.
Vabal ajal on Heiko suurimaks hobiks peaaegu kaheaastane laps. Töö ja pere kõrvalt ei jää hetkel aega enda eriliste huvide jaoks. Kui oleks aega, eelistaks ta tegeleda motospordiga.
Lõpetuseks räägib Heiko ühest naljakast juhtumist SOL-i töökeskkonnas. Üks meeldejäävamaid lugusid on seotud värbamise ja inimeste arengu partneri Kareni kaartide ennustusega. Karen väitis, et Heikol on varsti perelisa tulemas ja ei läinud kaua aega, kui see ennustus täide läks. Edaspidi lubab Heiko ruumis lahkuda, kui Karen oma kaartidega tuleb.